loading...
آهنگ،پوستر،قالب وبلاگ،مداحی
آخرین ارسال های انجمن
mohammad-gh بازدید : 227 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)
فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه جمعه 13 آذر 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان تمام بارهایی که در طول سال گذشته بر دوشتان بوده اند و با سنگینی خود سرعت شما را کم کرده و جلوی پیشرفتتان را گرفته اند دور بیندازید. وقتی این کار را انجام دهید احساس خواهید کرد که سنگینی تمام بارهای دنیا از شانه تان برداشته شده است. گاهی باید از پوست قدیمیتان خارج شوید و برای رشد و تبدیل شدن به آن کسی که می خواهید باشید پوست بیندازید و تولد امسالتان فرصتی فوق العاده برای این کار است، پس فرص را غنیمت بشمارید. هر روز نمی توان بار گذشته را رها کرد و تنها بخی روزها برای این کار مناسب هستند. با انجام این کار امروز را به تولدی دوباره برای خودتان تبدیل خواهید کرد. همراه با فرا رسیدن فصل زمستان فرصت های بیشتری برای شما به وجود خواهند آمد و اگر مجرد باشید احتمال یافتن عشق از هر چیز دیگری بیشتر است. داشتن ایده ها و نگرش های تازه همیشه جذاب است، ولی اثر آنچه در تولد امسالتان در شما به وجود می آید بیش از هر زمان دیگری می تواند باشد.

mohammad-gh بازدید : 118 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)
فال و طالع بینی روز یکشنبه 18 مرداد 1394

فال روزانه 18 مرداد متولدین فروردین ماه
امروز ممکن است به هنگام بیان خلاقیت های تان احساس کنید که به مانع برخورد کرده اید. معمولاً می توانید مسیرتان را هموار سازید و با جرأت و جسارت به طرز ترغیب کننده ای وارد عمل شوید. اما اگر امروز به این ترتیب پیش بروید و به اندازه ی کافی به قدمی که برمی دارید فکر نکنید، ممکن است به مشکلات دامن بزنید. دست از مقاومت بردارید و قبل از هر چیزی راهی پیدا کنید تا دلیل این تأخیر را بفهمید، یعنی سعی کنید تا از این موضوع درس بگیرید. برای این که خودتان را از دردسر نجات دهید باید یاد بگیرید که جلوی اتفاقات اجتناب ناپذیر نایستید.

 

mohammad-gh بازدید : 97 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


فال روزانه 04 / 02 / 1394

فروردین

احساس خستگی می کنید؟ چنانچه هفته خسته کننده ای را پشت سر گذاشته اید، از آخر هفته خود نهایت استفاده را بکنید. تحت اثر اورانوس ممکن است احساس بیقراری بکنید و دلتان بخواهد بیرون بروید و در مهمانی ها شرکت کنید، اما بهتر است در خانه بمانید و استراحت کنید. اجازه ندهید مسائل مالی بین شما و شریک زندگیتان مشکل ایجاد کنند. هر چقدر زمان بیشتری برای رابطه خود بگذارید و مشکلاتتان را مورد بحث و گفتگو قرار دهید آن را بیشتر تقویت خواهید کرد. اوضاع از فردا خیلی بهتر خواهد شد 

اردیبهشت

با وجود این که معمولا برنامه روزانه خود را به راحتی پیش می برید، امروز هرچقدر هم سخت تلاش کنید طبق برنامه پیش نخواهید رفت. دلتان هوس آشنایی با افراد جدید و شلختگی کرده است. پس کارهای مهمتان را در اولویت قرار داده و در مورد بقیه چیزها سخت نگیرید، هر چه باشد امروز جمعه است و اگر قرار باشد فقط یک کار انجام دهید بهتر است این کار بیرون رفتن و تماشای غروب آفتاب باشد. اگر چیزی در دلتان است که مدتی است می خواهید به عشقتان بگویید ولی نمی توانید، امروز دقیقا وقتش است که با خیال راحت هر آن چه در دل دارید را به زبان بیاورید. فقط یادتان باشد ابتدا به حرف هایتان خوب فکر کنید و آنها را با دقت انتخاب کنید 

خرداد

نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ امروز ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست امروز سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست  برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید

mohammad-gh بازدید : 112 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فال روزانه 02 / 02 / 1394

فروردین

در حالت عادی، وقتی در مورد مساله ای هیجان دارید، به هیچ عنوان نمی توانید آن را مخفی کنید. امروز منتظر خبرهای خوب و مکالمات شیرین با عشقتان باشید. سعی کنید روی رفتار خود کنترل داشته باشید و لجبازی یا سرسختی را کنار بگذارید. امروز از عشقتان خیلی چیزهای خوب و جدیدی خواهید آموخت. با قلب و روح خود کار کنید و همه اشتیاق خود را برای این امر بگذارید. وقتی این کار را انجام دهید، خودتان نیز لذت خواهید برد و رضایت بیشتری را حس خواهید کرد.

اردیبهشت

امروز می توانید وجهه دیگری از گفت‌وگوها و موضوعات مختلف را ببینید. امروز خیلی هیجان زده و شاد هستید و دایم دلتان می خواهد حرف بزنید. اما از هر نوع بحث و مشاجره ای پرهیز کنید. هیچ کسی از انرژی منفی خوشش نمی آید. سعی کنید حرف دیگران را نیز بشنوید و از آنها درس بگیرید. لازم نیست حرف دیگران را تاکید کنید اما گوش کردن به آن ضرری ندارد. گوش کردن به آن سختی که تصور می کنید، نیست.
 
خرداد

آیا بیشتر مواقع انسان خودرای و خودخواهی به نظر می رسید و تصور می کنید هر چه شما بگویید همان درست است! امروز این فرصت را دارید تا حس های مخفی خود را نمایان کنید. حقایق اصلی زندگی در پس مواردی هستند که شما حتی خودتان هم از آنها خبر ندارید. سعی کنید روی زمان حال تاکید داشته باشید. این را نیز به یاد داشته باشید زبان بدن بسیار گویا است و باید حواستان به حرکات دست و چهره خود باشد. با عشقتان صادق باشید تا بسیاری از مشکلاتتان برطرف شوند.

mohammad-gh بازدید : 153 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

 

فال روزانه 31 / 01 / 1394

فروردین

امروز بسیار سخت‌کوش هستید و همانند یک زنبور زحمت‌کش همه کارها را به بهترین شکل پیش می برید. از آخر امروز وارد ماه جدید می شوید و هم‌زمان باید برنامه های خود را تغییر دهید. روتین زندگی خود را عوض کنید و به مسایل مالی توجه بیشتری داشته باشید. این را به یاد داشته باشید که برای مواقع ضروری به پس انداز مالی نیاز دارید و نباید به راحتی پول هایتان را خرج کنید. البته امروز به طور استثنا می توانید کمی بدخرجی کنید و به خودتان برسید. مثلا ماساژ بروید و همه خستگی کار را از تن بیرون کنید.

mohammad-gh بازدید : 113 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)


فال روزانه 18 / 01 / 1394

فروردین

امروز مراقب ذهنتان باشید. تخیلات خود را خیلی آزاد نگذارید که هر کجا می خواهد برود. باید روی مسایل مهم در زندگی تمرکز کنید. فقط روی چیزی تمرکز کنید که لازم است در زندگی تغییر کند و از افکار پراکنده دوری کنید. خوب است امروز به نشانه ها بیشتر توجه کنید. در میان آنها می توانید پاسخ بسیاری از سوال های خود را بیابید. فقط کمی آرام باشید و بگذارید کارها به روال عادی خود جریان داشته باشند. 
 
اردیبهشت


صادق باشید: افکار و نظرات دیگران چقدر روی شما تاثیر دارد؟ این سوال را خودتان باید امروز کشف کنید. این را بدانید که افکار و نظرات دیگران گاهی می تواند روی تصمیمات و حتی اعتماد به نفس شما تاثیر منفی بگذارد. اینکه به تایید دیگران چشم بدوزید عادت بسیار بدی است. این موجب می شود تا خودتان نتوانید در موقعیت های زندگی تصمیم گیری کنید. این عادت در رابطه عاطفی شما تاثیر منفی می گذارد. پس از همین امروز سعی در برطرف کردن این عادت داشته باشید.

mohammad-gh بازدید : 125 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

فروردین

امروز حالت رقابتی شما پیش از همیشه خودش را نشان خواهد داد. اما خوشبختانه بسیار هم شاد هستید و کاملا هم رو بازی می کنید. انرژی های مثبت امروز زیاد هستند. می توانید در میان جمع باشید و طوری رفتار کنید تا همه چشم ها به مهارت های شما باشد. اما امروز خیلی هم لازم نیست تلاش کنید، زیرا کاملا در چشم هستید. اما به یاد داشته باشید که همه خودنمایی های شما هم جالب نیست و شاید موجب خجالت بشوند. پس مراقب رفتارهایتان باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست دارید این وبلاگ بیشتر در چه زمینه ای فعالیت کند؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    بهترین آهنگ غمگینی که گوش کردین چی بوده؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1444
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 218
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 1,614
  • بازدید سال : 45,408
  • بازدید کلی : 521,816
  • پیشواز